Een dompelpomp hoeft geen 30 € te kostenNu ja die stomme oplapmethode kost ook al 1500 euro.Ik liet deze offertes aan de expert zien en die lachen dit omzeggens weg,
Stap met allemaal naar de gemeente ...Wat als ik al meer dan 30 mensen heb samengesprokkeld die identiek hetzelfde probleem hebben?
Gemeente kan toch niet verantwoordelijk gesteld worden voor slecht gebouwde muren door privatieve eigenaars. Had men destijds rekening gehouden met grondwater, dan hadden die muren anders gebouw moeten worden.
Stap met allemaal naar de gemeente ...
Kijk wat ze willen doen
Als jullie nu allemaal last hebben, is er duidelijk iets mis gegaan
Slechte vraagstelling.Als je weet dat het een nat gebied is dan moet je voor oplossingen zorgen en niet de mensen op kosten jagen! De nieuwe rioleringen gescheiden dan op privaat terrein zijn ook door ons bekostigd. Makkelijk praten zo. Als ik tegen jou auto aanbots moet ik dan ook zeggen trek jou plan? Voordien was het hier jaren kurkdroog, als 31 adressen dit tot nu toe al hebben waarvan ook veel oudere mensen. Is dat zo van trek je plan, investeer maar in het opnieuw cementeren van je kelder 10000 €? Klopt niet he. Zulke firma's kunnen deze problemen normaal voorspellen. Als alles dan toch open ligt konden ze gerust drainage erbij leggen en bijvoorbeeld zeggen 50 procent word door de eigenaar betaald. Handjes in de lucht steken, nu das heel mooi ja