Pagina 1 van 1

verloren gegaan pakkeet

Geplaatst: 21 okt 2019 15:19
door andreake
Na veel problemen met een iPhone beslist Apple om de telefoon te vervangen.Krijg een mail dat het toestel opgehaald gaat worden door een koerier.
Na een paar dagen neemt het koeriersbedrijf contact met mij op op de ophaling te voltooien, op de afgesproken dag en uur staat de koerier voor de deur toestel meegegeven natuurlijk verpakt en papieren laten tekenen.
De eerste dag track en trace werkt prima 2de dag krijg ik de melding zending niet ontvangen herstel actie aan de gang vandaag zijn we 5 dagen later en het pakje is nog steeds onderweg het zou worden gestuurd naar een depot van apple in Somaglia in Italie Vrijdag gebeld met de koeriers firma en deze zeiden het is aangekomen in milaan zal maandag worden bezorgt. vandaag zie ik op de track en trace dat ze het al in brussel zijn kwijt geraakt op 17 oktober duns weet niemand waar mijn telefoon is. Apple zegt dan nu het is op uw eigen verantwoording dat u de iPhone met de koerier meegeeft wij sturen deze wel maar zijn niet verantwoordelijk voor verlies. Ze hebben dan een transport besteld zonder dat ik er maar enige inbreng inhad over verzekering Tnt zegt dan weer wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld. dus het komt er op neer dat ik zo maar even ruim 1156 euro kwijt ben en apple zegt nu zolang wij het toestel niet ontvangen kunnen wij geen andere opsturen . wat kan ik nu nog doen

Re: verloren gegaan pakkeet

Geplaatst: 21 okt 2019 16:14
door Drone
apple is verantwoordelijk voor de ophaling EN het transport tot aan het (herstel ?) depot.

het is apple die zal moeten horen bij de transporteur en u vergoeden als ze u toestel niet terug vinden