#24 , 24 jul 2016 03:30
Hoi,
Ik heb geprobeerd jullie advies zo goed mogelijk op te volgen en dit is het resultaat:
De meest onbeschofte service die ik ooit heb gekregen, *naam piercingstudio*!
Een paar maanden geleden heb ik bij *naam piercingstudio* een dubbele helixpiercing laten zetten. Voor anderhalve maand was het netjes aan het genezen, tot ik terugkwam om nieuwe juweeltjes te laten zetten. Daarna heb ik heel ernstige problemen gekregen met de piercings. Zo ernstig zelfs dat ik een operatie moest ondergaan, 6 dagen in het ziekenhuis moest blijven en nu een permanent misvormd oor heb.
Na mijn ontslag in het ziekenhuis ben ik terug naar de studio gegaan. Ik was duidelijk overstuur en stond met tranen in mijn ogen mijn verhaal te doen. Echter, in de plaats van begrip te tonen vond ik dat ik erg respectloos behandeld werd. Men schoot direct in de verdediging en de verantwoordelijkheid werd in de schoenen geschoven van mijn huisdokter die mij zo gezegd maar beter moest behandelen! Meer nog, het werd zelfs weggelachen met een 'Ja, jullie psychologiestudenten denken te veel na' en ikzelf werd ervan beschuldigd dat ik loog over de plaatsing! Dat vind ik dus echt geen manier om klanten te behandelen. Een druppel op een hete plaat! Ik was woedend met tranen in mijn ogen en het kostte veel moeite om het gesprek nog netjes te houden, hoe zouden jullie hierop reageren? Ik had echt niet het gevoel dat ik serieus genomen werd.
Ik zet daar nooit meer een voet binnen!
*eventueel nog foto's van mijn oor een dag na de operatie, een week na de operatie, en nu (volledig genezen)*
Een boze recensie vanuit het ik-perspectief, de infectie niet vermeld en de focus gelegd op de onbeschofte behandeling.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik zou vermelden dat de dokter bevestigde dat het duidelijk ging om een bacteriële infectie, niet om een allergische reactie. De ene zegt om dit niet te doen, de andere zegt dat dit wel kan zolang ik aan de feiten hou.
Wat denken jullie?