hospitalisatieverzekering

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: hospitalisatieverzekering

#16 , 29 okt 2015 08:34

CM kan volgens mij niets verweten worden
Dit weten we niet. Indien Partena aan CM gevraagd heeft: laat ons weten van welke diensten de OP allemaal gerbuik maakte bij jullie, en de CM zegt niets over de hospitalisatieverzekering, dan hebben ze weldegelijk een fout gemaakt. Maar als dit al zo zou zijn, valt dit uiteraard zo goed als niet te bewijzen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#17 , 29 okt 2015 09:59

CM mag niet antwoorden op die vraag van Partena...

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#18 , 29 okt 2015 13:48

CM mag niet antwoorden op die vraag van Partena...
Indien Partena een mandaat van de topic starter heeft? Waarom zou dit dan niet mogen? Toen ik van hospitalisatieverzekering veranderd ben, heb ik ook mijn nieuwe verzekeringsmaatschappij alles laten regelen met de CM (waar mijn oude hospitalisatieverzekering liep). Ik had hen toen ook gezegd: "wat de kinderen betreft mag het hetzelfde geregeld worden als wat ik nu bij de CM heb." Geen enkel probleem mee gehad. Nieuwe maatschappij wist perfect welke dekkingen ik had bij de CM en heeft een gelijkaardig pakket opgesteld bij hen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”