een verzekeringspremie bestaat niet alleen uit het bedrag + btw, het is het bedrag + TAKSEN EN BIJDRAGEN dit is +/- 34% !!
Die bijdragen zijn voor een fonds van ongevallen.
U premie moet +/- 428 € bedragen !
een verzekeringspremie bestaat niet alleen uit het bedrag + btw, het is het bedrag + TAKSEN EN BIJDRAGEN dit is +/- 34% !!
Zou in u plaats zo snel mogelijk overschakelen naar andere maatschappy, deze regelen u opzeg wel op een wettige manier zonder kosten.
Heb juist een bezoek gebracht aan een ander verzekeringsmakelaar (zelfde verzekering).een verzekeringspremie bestaat niet alleen uit het bedrag + btw, het is het bedrag + TAKSEN EN BIJDRAGEN dit is +/- 34% !!
Ok,snap ik!Maar dat bedrag dat jij zegt die moet toch op het contract vermeld staan?je gaat toch geen contract opmaken van 259€ en dan een factuur sturen van 420€??Ik ga er wel van uit dat op ieder contract een juiste bedrag vermeld is met btw en of taksen al in verwerkt?!Als ik bij "meerdere" concurrentie mijn verzekering laat bereken dan is het wel het bedrag dat op papier staat die ik moet betalen.En alsnog MOET op het contract dan niet staan 259€ + taksen +btw??