Nee, dat schriftelijk bewijs is een probleem want dat is indertijd allemaal telefonisch gebeurd. Wisten wij toen veel dat er later problemen van zouden komen
Indertijd (2005) moest dat stuk gracht openblijven, zoals de meeste grachten hier in de straat en de buurt. En in mei van dit jaar komen ze het opeens dichtmaken, dat vonden wij al vreemd maar we hebber er verder niet bij stilgestaan. Ik vermoed dat zij in eerste instantie zijn aangeschreven door de rechtsbijstandfirma van de gedupeerde, want bij onze brief zat al een verklaring van de verzekeringsmaatschappij van de gemeente dat zij niet verantwoordelijk zouden zijn. En dan zijn ze maar snel de boel komen dichtgooien... Wijzelf zijn pas deze week op de hoogte gebracht van alle feiten (5 maanden na datum).
Wat mij vooral stoort, is dat er in die 5 maanden tijd nooit contact met ons is opgenomen door de gedupeerde. Moest ik iets dergelijks aan de hand hebben, dan zou ik toch eens langsgaan bij die mensen, al was het maar om hen te laten weten wat er gebeurd was, zonder daarbij iemand in het bijzonder te beschuldigen ofzo...
To be continued...