ze waren de auto aan het stofzuigen terwijl dat dit is gebeurd en ze zei dat ze kon de vuur niet stoppen (brandblussers niet gebruikt toch)Een auto die uitbrand met enorme rookontwikkeling en door niemand opgemerkt.
ze waren de auto aan het stofzuigen terwijl dat dit is gebeurd en ze zei dat ze kon de vuur niet stoppen (brandblussers niet gebruikt toch)Een auto die uitbrand met enorme rookontwikkeling en door niemand opgemerkt.
ja, zoals ik geschreven heb, waren ze in de minibus aan het stofzuigen wanneer er rook uit de koffer kwan en ze kon het niet stoppen, er was wel een brandblusser in de minibus en in de car wash aanwezig, maar toch niet gebruikt.Zal wel opgemerkt zijn, maar veel te laat om nog met "huis-tuin-en-keuken-middeltjes" te kunnen blussen. Anyway, het is allemaal speculatie, natuurlijk. Misschien kan de TS wat meer info geven over hoe het gegaan is?Een auto die uitbrand met enorme rookontwikkeling en door niemand opgemerkt.
Da's wel bizar, natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat er wat brandschade is, maar als je de eerste rookontwikkeling ziet, moet het toch mogelijk zijn om dit vrij snel te blussen? Of is de bezine / diesel tank meteen in de fik gegaan?ja, zoals ik geschreven heb, waren ze in de minibus aan het stofzuigen wanneer er rook uit de koffer kwan en ze kon het niet stoppen, er was wel een brandblusser in de minibus en in de car wash aanwezig, maar toch niet gebruikt.
Misschien dachten ze dat het een frietketel was. Daar mag je nooit water opkieperen als die in de fik staat. En zoek maar eens een natte dweil die groot genoeg is om over een minibus te hangen!Een carwash zonder water, dat is een droogkuis.
er was niets in de koffer, rook kwam van de motorkapwanneer er rook uit de koffer kwan
Wat lag er in de koffer?