geld geleend aan iemand in goed vertrouwen. hoor niks terug.

sloeberken

Re: geld geleend aan iemand in goed vertrouwen. hoor niks te

#61 , 16 apr 2015 15:57

Sommige mensen kunnen moeilijk tegen hun verlies.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
january_song
Topic Starter

#62 , 16 apr 2015 19:32

"verlies"? nu doet u alsof dit legale praktijken zijn...

Sommige mensen hebben niets te zoeken op een JURIDISCH forum blijkbaar. Nogmaals ik vraag beleefd het bij het onderwerp te houden of ergens anders off-topic uw mening te gaan verkondigen.

U & uw scheldende makker Mava hun opinies zijn niet relevant in dit topic, ze doen niks ter zake.

Gerechtspsychiatrie... ooit van gehoord? Cijfers van hervalling van oplichters bekeken.. ? Kom dan droge, cynische opmerkingen geven hoeveel het kost aan de maatschappij e.d. . Ik vraag hier om inlichtingen en info, niet om dergelijke meningen.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#63 , 20 apr 2015 13:55

January_song, het antwoord op uw vraag werd op pagina 1 al gegeven: u moet klacht indienen bij de politie. Meer kan je niet doen. Er werd ook opgemerkt dat, als dit het enige op de kerfstok van mevrouw was, het bedrag zodanig klein is dat het parket waarschijnlijk gaat beslissen tot seponering. Case closed, denk ik. U bent inderdaad naïef geweest. Dit heeft juridisch natuurlijk geen belang, maar het eens expliciet vermelden, kan er misschien voor zorgen dat je je in de toekomst niet meer laat vangen.

Alle verdere discussie is vrij zonloos en helpt uw zaak toch niet vooruit. Ik zie in de verte trouwens al een slotje aankomen als ik goed kijk...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”