#1 , 20 aug 2014 19:29
even een vraagje. Ik ging daarstraks mijn dochtertje afzetten om bij een vriendinnetje te gaan spelen. Ik parkeerde mij reglementair op een parkeerplaats langs de baan. Ik zag in de verte een vrouw aankomen met 2 kindjes , eentje ervan op de fiets, die kwamen ook spelen. Toen ik vertrok stropte ineens mijn wagen, ik wost niet wat er was en stapte uit.Nu bleek dat de kleine het fietsje juist voor mijn wielen had gelegd, het was een klein 14 inch fietsje. Het was er eentje van decathlon, na telefonisch contact bleek het fietsje met die tekening (kokodil?) niet meer te verkrijgen zijn , maar wel een alternatief. Nu wilt die vrouw dat ik een gelijkwaardig nieuwe fiets koop, terwijl ik eerder dacht aan een tweedehands, omdat gezien de leeftijd van het kind het ook al minstens voor de 2de keer gebruikt wordt. Maar nu nog een andere vraag, ben ik eigenlijk helemaal in fout? tenslotte wandelt toch niemand eerst rond zijn wagen voor hij vertrekt. Ik heb ook een sensor maar blijkbaar reageerde die er niet op.