ongeval bij activiteit zonder vergunning

chantika

Re: ongeval bij activiteit zonder vergunning

#16 , 17 aug 2014 01:22

een blaadje moeten ondertekenen dat de organisatoren niet verantwoordelijk kunnen gehouden worden voor ongevallen

Ik vraag me af hoeveel het handteken van u vriendin waard is.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ganapathi tantre

#17 , 17 aug 2014 10:35

Daar heb je idd volledig gelijk in Roharro en vermoedelijk als je in zo'n situatie men zichzelf als zeer sociaal gaat opstellen je een zaak kan aanspannen tegen de ouders wiens kind dat putje hebben gemaakt. Maar ja anderzijds kan het OM misschien dan ook een zaak maken tegen de ouders van kind die in de put is gevallen. Ik bedoel maar, laten we in deze niet afglijden naar Amerikaanse toestanden. TS "zijn vriendin wist denk ik toch maar al te goed waar zij aan toe was. Dat zij dan ook haar eigen verantwoordelijkheid onder de loep legt. Volgens mij is er op zijn minst een gedeelde verantwoordelijkheid zowel van de toeschouwer die deelnam als de organistor. Ik stel mij de vraag hoe de forumleden denken over een gelijkwaardige situatie zoals bvb straatracen. in dergeljke evenementen worden direct alle partijen verkettert en in deze heb ik het idee dat dit totaal anders is. Nu ja om zeker te zijn van zijn principieel standpunt kan je TS alleen aanraden om een zak te starten en eventueel een precedent te scheppen

denlowie
Juridisch actief: Nee

#18 , 17 aug 2014 10:56

Nu ja om zeker te zijn van zijn principieel standpunt kan je TS alleen aanraden om een zak te starten en eventueel een precedent te scheppen
En misschien een groter geld verlies aan rechts kosten bij verlies, dan hij eventueel zou kunnen winnen.

En met zulke zaken verdienen de advocaten een bom geld, zij winnen alle twee zeker altijd.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”