Defecte motorsturing voertuig wegens starten met starkabels

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Defecte motorsturing voertuig wegens starten met starkab

#16 , 11 aug 2014 15:09

Als u de procedure van de handleiding gevolgd heeft
Ik was dit stukje in de openingspost van de TS even uit het oog verloren. Als inderdaad de procedure die in de handleiding van het voertuig stond, correct is uitgevoerd, kan de topic starter moeilijk iets verweten worden, en ligt de verantwoordelijkheid van de schade bij de fabrikant van de wagen die een verkeerde procedure in de handleiding heeft gezet...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#17 , 11 aug 2014 17:16

Wel de handleiding van het "ontvangende" voertuig, hoop ik.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#18 , 12 aug 2014 13:00

Wel de handleiding van het "ontvangende" voertuig, hoop ik.
Ja, daar ga ik wel vanuit, natuurlijk ;).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”