Mijn vriendin werkt ook als huishuidhulp adh dienstencheques.
Bij haar firma worden nog de dag zelf schadeformulieren ingevuld door klant en huishuidhulp en de firma.
Hiervoor komt een verantwoordelijke van de firma naar de klant.
Dit is dan toch binnen enkele weken opgelost.
Natuurlijk probeert elke verzekering er tussenuit te geraken
Het feit dat er veel van "accidentjes" geprofiteert wordt komt natuurlijk niet ten goede van de klanten waar er echt iets verkeerd ging.
Mijn vriendin heeft eens bij het poetsen van een soort glazen drankhouder de stop gebroken.
De stop was een glazen bol die in de fles rustte en wegrolde bij het op tafel leggen.
Dit is gewoon volledig vergoed geweest.
Een collega van haar poetste met verkeerde producten op een natuurstenen vloer, waardoor deze "afbleekte". Hier is een nieuwe vloer gelegd.
Echter enkele maanden geleden moest zij bij een klant een vitrinekast poetsten waar ze de voorbije 2 jaar niet mocht aankomen.
Bij het opnemen van een kristallen vaas, brak plots de voet af
met de klant die toevallig achter haar stond en een hele (geplande) dramatische scene.
Die hebben natuurlijk nooit geen eurocent gezien.
En terecht, maar het zijn deze gevalletjes waardoor er bij echte gevallen altijd naar een "ja, maar..." gezocht wordt.