Geachtepedor ,
Uit uw anwtoord blijkt ovedduidelijk kdat U niet snapt waar het probleem zit . Ik ga dan ook niet verder in op uw antwoord .
Misschien dat we dan best uw antwoord retorisch maken! U citeert alleen maar stellingen uit boeken, teksten van o.a. Roland Timmermans, .... waarbij ik stilaan het vermoeden krijg dat u niet écht begrijpt wat u zelf neerschrijft. Vooral ten opzichte van de eigenaars van de gebouwen die u beheert hoop ik dat ik mij vergis. U bent misschien de witte ridder op het paard die er stellig van overtuigd is dat enkel uw eigen mening/interpretatie de juiste is en dat het deze is die naar vme's, mede-eigenaars, forumgebruikers toe dient te worden uitgedragen. Dit vind ik overigens ook duidelijk terug in de teksten die u op uw website publiceert. Propaganda voeren van hoe "fantastisch" u wel bent en hoe "incompetent" anderen dan wel zijn, o.a. omdat ze "te goedkoop" zijn, dat grotere beheerskantoren geen voldoende kwaliteit kunnen afleveren, enz... De deontologie verbiedt u nochtans om u minachtend tegenover collegae op te stellen of ze in een slecht daglicht te plaatsen. Overigens is hier aansluitend het navolgende citaat door u neergeschreven op uw site zonder meer ironisch te noemen:
" . De deontologie, de ethiek en de professionele codes worden door de verantwoordelijke voor beheer in mede-eigendom nauwgezet nageleefd."
I rest my case.