Op 6 maart 2007 werden de gemeenschappelijke delen van het appartementsgebouw voorlopig opgeleverd. Vandaag is de bouwpromotor langs geweest voor de definitieve oplevering van het priv? gedeelte.
Ik heb hem de verschillende gebreken en problemen getoond, zoals een raam dat niet goed werkt, verschillende voegen van de vloer die loskomen of zelfs volledig verdwenen zijn, gaten onder de vensterbank die tocht doorlaten, enz . De bouwpromotor beweert dat al deze kleine problemen, geen uitstaans hebben met de definiteive oplevering, deze oplevering zou enkel bedoeld zijn voor de 10 jarige waarborg.
Teven staat er op de voorlopige oplevering van het priv?, getekend door beide partijen (datum okt 2004) dat er op het terras een lichtarmatuur ontbreekt. Hij weigert dit te betalen en wil dat ik teken voor defintieve oplevering. Ik ben bereid te tekenen maar enkel na de nodige herstellingen en het lichtarmatuur. De bouwpromotor zegt als u nu niet tekend zal er ook niets gebeuren. Ik zal de oplevering aangetekend overmaken en is vertrokken.
Graag had ik informatie ontvangen betreft deze werkwijze en welke mijn rechten zijn.
Bedankt bij voorbaat.
Simpel