Beste forumleden
Ik zat in huis ineens begon het bij ons binnen enorm te stinken het heeft ooit nog wel eens veel erger geweest. Ik wist direct die van hier verderop is weer aan het stoken. Vorig jaar was het ook meermaals en stinken bij ons in huis echt geen ligt geurtje echt de rook/smoor in huis. mijn vriendin is inmiddels zwanger en binnenkort een baby wil ik toch dat dit gedaan is. Nu zag ik de rook van 2 huizen verder over de tuin van de buren richting ons huis vliegen mijn naaste buren hadden denk ik ook enorm veel last denk ik. Ik ben naar de geburen 2 huizen verder toe geweest en aangekaart dat dit echt niet kan. Heb er inmiddels hoofdpijn er van gekregen ze was begonnen om 20uur een uur later rookt het daar nog nu moet je ook weten dat ik dadelijk ga slapen in zo’n geur. Ze doet het vlug dat opbranden maar het hangt wel voor 24 uur bij ons in huis!
Ze ging er het laatste opgooien zei de zoon als ik bij hun ter plekke was aan de deur, dan heeft ze gedaan. Ik zei van ale dat vliegt allemaal bij ons binnen en dat dit normaal ook niet mag op een waarschuwing manier. Ben eerst voorbij hun huis gelopen en zag heterdaad van op straat dat de dame van alles op een vuur gooide op de grond. Ook veel te dicht aan huis en het huis van geburen. Ik zit er niets mee in da ze zouden stoken maar als ik er geen hinder van vindt maar ze houden gewoon met niets rekening. Volgende keer wil ik nog 1x tot bij hun gaan dat is dan hun 2de waarschuwing en de laatste. is het dan nog eens wat is dan het beste dat ik doe? Gewoon de politie op bellen of is dit vredegerecht?