#11 , 28 jun 2021 18:51
Thomas_A
Je zegt: Zelfs al kan u dat notarieel laten vastleggen: de waardevermindering van uw pand zal volgens mij groter zijn dan wat u hier nu voor krijgt. --- Ik heb eigenlijk nog niet alles verteld. Je kunt je terecht afvragen waarom ik zo bereidwillig ben in het degraderen van mijn garage tot hobbyruimte, uiteraard tegen vergoeding, en jawel, tegen een zeer forse vergoeding. Luister: door een bouwkundige fout is de draai naar de keldergarage een halve meter smaller dan gepland. Dat wil zeggen dat alleen maar heel kleine auto's kunnen binnenrijden, reden waarom die keldergarage nog nooit gebruikt werd als garage, m.a.w. het is voor het kadaster en de basisakte een garagekelder, maar niet echt in de praktijk. En nu komt het: de parkeermogelijkheid voor eigenaar A op de oprit is naar zijn eigen zeggen van levensbelang (snel in zijn wagen kunnen duiken en snel terug in zijn kantoor, dat gelegen is in onze woonblok). Door mijn garage te degraderen ga ik niet veel waardevermindering boeken, maar voor eigenaar A is die parkeerplaats goud waard. Heb je hem?