Lynx XX, dank voor je reactie. Je bevestigt hiermee precies het gevoel dat ik al langer heb bij deze syndicus. Ook zeer duidelijk wordt hun mentaliteit bij hun aanpak naar mij toe. Ik ervaar die als heel intimiderend en bedreigend. Er wordt grote druk gezet.
Ik denk even na hoe ik dit verder moet aanpakken. De betonrot is een kwestie van het ganse gebouw, waar 4 verschillende VME’s in ondergebracht zijn. De contactgegevens van de andere VME’s ken ik zelf niet. Ik weet dat er nog twee andere eigenaren tegen gestemd hebben. Maar hun namen staan niet in het verslag dat ik gekregen heb. Dus voor een nieuwe BAV zou ik alle 4 VME’s terug bijeen moeten krijgen.
De namen van de tegenstemmers zijn verplicht te vermelden in het verslag.
Voor een BAV heeft u 20 % van de aandelen nodig.
Maandag heb ik ook een afspraak voor de aanvraag van een pro deo advocaat. Eergisteren ontving ik melding via e-mail dat er een aangetekende ingebrekestelling onderweg is en als ik niet binnen 14 dagen betaal, wordt er een juridische procedure gestart. Tja, wat ik niet heb, kan ik ook niet afgeven hé…. Dus kom maar op met die rechtszaak. Kan ik tenminste ook mijn verhaal eens doen.
Indien u tegen gestemd heeft zoals ik kan lezen, dan kunt u binnen de 4 maanden na de BAV een klacht indienen bij de vrederechter ( kunt u vragen aan de pro deo advocaat ).Ik heb net het verslag BAV betonrot ook nog eens doorgenomen. Daar heb ik op alles tegen gestemd dus ook op 100% opvraging op voorhand. In het verslag staat trouwens 100% opvraging voor aanvang werken en niet bij goedkeuring offerte. Maar er moet ook een bouwaanvraag ingediend worden voor deze werken dus de architect is wel direct aan het werk gegaan.
En ook dat alle eigenaars in de VME van uw gebouw toevallig ook in deze van de garages zitten, heeft geen enkele betekenis.De garages zijn een aparte VME. Je kan dus geen link leggen naar t appartementsblok omdat dit “toevallig” dezelfde syndicus is.