Gebouw met gezamenlijke afvoer

Meg
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Gebouw met gezamenlijke afvoer

#1 , 09 jun 2024 12:02

Hoy. Mijn huis was vroeger de conciërge woning van het huis hiernaast. De afvoer van mijn goot vooraan loopt af via het dak van de buur en ergens in zijn garage naar de riool.
Nu zou de afvoer schade gehad hebben boven zijn garage en kreeg hij water binnen. Daarop heeft hij de afvoer die aan mijn huis hangt volledig afgekraakt tot aan mijn goot waardoor het water nu gewoon op het voetpad loopt.
Wie is verantwoordelijk voor wat. Hij wil zijn verzekering niet aanspreken alhoewel hij zegt schade te hebben. Moet dit via aangifte politie en vrederechter?

Drone

#2 , 09 jun 2024 13:32

gewoon u eigen verzekering in kennis stellen en die zullen dan zijn verzekering in kennis stellen

Meg
Topic Starter

#3 , 09 jun 2024 18:07

Mijn verzekering wil niet tussenkomen voor 'maar' een afvoerbuis en zegt dat mijn buur die zogezegde schade heeft zijn verzekering moet aanspreken wat hij niet wil doen.

Reclame

Meg
Topic Starter

#4 , 09 jun 2024 18:07

Mijn verzekering wil niet tussenkomen voor 'maar' een afvoerbuis en zegt dat mijn buur die zogezegde schade heeft zijn verzekering moet aanspreken wat hij niet wil doen.

rogerilli

#5 , 10 jul 2024 11:46

verzekeringsmakelaar aanspreken... voor verkopen waardeloze verzekering.. dan lukt het soms wel.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”