Vonnis

Oudeman
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Vonnis

#1 , 08 jul 2024 07:15

ik koop een eigendom in 2015 in s'gravenwezel en wensen wij een omheining te laten plaatsen wij contacteren een land meterbedrijf om alles op een correct
wijze en wettelijke manier te laten gebeuren nu blijk dat de buren 182 vierkante meter benutten wat niet zo fijn blijk te zijn in overleg met de buren lukt het niet tot een overeen komst en hijsen zij de grond op naar een verworven recht van 30 jaar deze in het bezit te hebben wat niet is zij kochten in 2005 wij besluiten om een raadsman te consulteren en de zaak was vertrokken het komt voor op het vrede gerecht in Brasschaat de man bepleit zijn zaak zelf onze raadsman doe de onze vrede rechter komt zelf nog kijken over welk stuk grond het gaat keert terug naar het aanhoren van de twee partijen en besluit na 3 weken dat het eigendom is geworden van de buren in haar vonnis waaraan mijn raadsman voor stelt om in hoger te gaan zo gezegd zo gedaan er word hoger beroep aan getekend komt voor 8 juni uitslag 20 juni tot mijn grote verbazing ik win bij de beroep rechters mijn grond blijf mijn eigendom dat in juridische terug bij mij hoort
wat ik in 2015 al had betaald bij het verlijden van de akte het is nu het duurste stukje grond in S'gravenwezel in het vonnis staat vermeld dat hij 14 dagen tijd heeft om zijn troep te verwijden dat op heden nog niet gebeurt is en ik constant mijn raadsman moet contacteren om de buur te dwingen om de troep te verwijderen en reageert niet in het vonnis staat ook dat mijn raadsman een aannemer mag aanstellen om het eventueel dit te doen maar verlof is begonnen
de zaak is nu bijna 3 jaar bezig en hoop dit te kunnen af te ronden voor het einde van dit jaar
Les een neem altijd een top raadsman
Les als je toch verliest dat de gerecht kosten moet betalen
Les 3 alsook raadsman van de tegen partij een raad koop nooit eigendom zonder omheining en informeert eerst goed
bezint voor je begint
Mvg groeten de oude man

LeenW

#2 , 08 jul 2024 08:10

Wat is uw vraag hier juist?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 jul 2024 20:31

Is het vonnis betekend aan andere partij?
Is hij niet in beroep gegaan ( nu ja kan alleen in cassatie zijn)?

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”