Misschien een domme vraag, maar wat bedoeld men met een "bijzonder persoon" (particulier) in een P.V.?
Tevens een tweede vraag, veroordeeld op basis van valse en tegenstrijdige verklaringen van "getuigen". Als ik het vonnis lees en waarop het gestoeld is, lijken de verklaringen van de "getuigen" door kinderen opgemaakt en zijn verschillend en tegenstrijdig.
Advocaat wilde niet een enorme bewijslast voorleggen aan de rechter omdat voorgaanden niets met de feiten op die bepaalde dag te maken hadden, en de objectiviteit van de rechter zou beïnvloeden. Doch ik heb sterk de indruk dat deze beter wel waren voorgelegd. "Getuigen" hadden allemaal een motief om mijn persoon te viseren, met name dat ik al sinds jaren de verwaarlozing van het gebouw aanklaag.
Op de dag van de eerste zitting heb ik een audio opname kunnen maken dat twee van de "getuigen" praten op de gemeenschappelijke hal, zij hopen op een gevangenisstraf en hoge schadevergoeding, zodat ik gedwongen zal zijn het appartement te verkopen. Wat op basis van valse verklaringen ook in die richting is aan het gaan. Tevens zeggen deze dat eens ik uit het gebouw verdreven zal zijn, ze een feestje zullen geven.
Mijn advocaat heeft dit bewijsstuk niet aangeleverd aan de rechter. Wat vreemd overkomt is dat één van deze "getuigen" een glazen bokaal naar mij en een aannemer smeet vanop het tweede verdiep. Dit blijkbaar volgens de politie géén strafbaar feit is. De rechter hier ook géén belang aan hecht.
Evenals het parket dat een klacht voor het verduisteren van een gedeelte van de historiek van het gebouw jaren 2013 tot en met 2016, waarin de wantoestanden en verwaarlozing werden aangekaart, deze vernietigd werden door twee van de "getuigen" die misbruik hebben gemaakt in hun functie als syndicus, seponeert, Tevens weigert het parket de zaak te heropenen?! (Via Vredegerecht aangestelde syndicus is in 2019 gevraagd de boeken te controleren op onregelmatigheden (daar mij nooit inzage werd toegestaan), doch heeft pas gevolg gegeven aan mijn vraag na het toevoegen van het agendapunt op de AV 2021, inventaris van de door de vorige syndicus overhandigde documenten).
Mag ik jullie visie op deze zaak aub.
Alvast mijn dank.