Beste,
Begin dit jaar hebben wij (appartementsgebouw met 9 appartementen) contract voor 1 jaar afgesloten met een nieuwe syndicus.
Na enkele maanden (waarin amper iets door syndicus werd gedaan) blijkt onze contactpersoon niet meer werkzaam in deze firma. Dit hebben we toevallig ontdekt via out-of-office boodschap.
We werden hiervan niet op de hoogte gebracht noch kregen we enig antwoord op de vele mails die we nadien gestuurd hebben. Onlangs wel een korte reactie gehad van de firma dat men ons ging contacteren, doch nadien weer niets meer gehoord ondanks nieuwe mails.
Deze syndicus heeft geen algemene vergadering georganiseerd en zich verder ook eigenlijk met niks beziggehouden.
We willen hier dus vanaf en dienen de syndicus in gebreke te stellen. Iemand een voorbeeld van hoe we dit best aanpakken?
Kunnen we weigeren nog verder te betalen (probleem: beheren zelf de rekeningen uiteraard) of geld recupereren voor al de maanden waarin ze niks hebben gedaan? Ik heb hier geen verstand van, vandaar dat ik hier ten rade kom. Alle tips zijn welkom!
Bedankt!