Eerst even melden dat de vorige eigenaar van ons app deze blok gezet hebben. Ouders en kinderen woonden allemaal in verschillende app in onze blok. Geleidelijk aan hebben ze deze een voor een verkocht. Dus veel vorige av zijn er niet. Dit tuinhuis is dus altijd enkel gebruikt door de vorige eigenaar(die het dus zelf allemaal gebouwd heeft) tot dat recent een nieuwe eigenaar van duplex boven ons dit gelezen heeft id basisakte dat dit gemeenschappelijk is.
En inderdaad is er een grove fout gebeurd waardoor de vorige eigenaar ons dit mee verkocht heeft als prive. Verkoopsakte strookt niet met de basisakte. In de basisakte is dit gewoon een gemeenschappelijk deel. Dus tuinhuis is gemeenschappelijk. Maar de inkom hiervan loopt volledig tot tegen onze prive tuin. Dus als we een hek zouden plaatsen zou dit bij wijze van spreken tegen de deur van het tuinhuis staan.
Dus mijn vraag is of ik dan toegang moet geven door mijn privétuin om die mensen in het tuinhuis te laten. Over onze tuin staat het volgende id basisakte:
Artikel 7: bijzondere gebruiksrechten
De tuinen achteraan het app gebouw zijn bestemd tot het exclusief privaat genot van de bewoner van app 2 voor wat het gedeelte gemerkt in het groen op het plan. (Loopt dus tot tegen het tuinhuis) dit alles voor zover zij niet ingenomen werden door de werkelijke technische uitvoering van de toegang tot de ondergrondse verdieping. (Dit is niet het geval) de aanleg en het onderhoud zal gebeuren door en op kosten van de titularissen van de bijzondere gebruiksrechten, ieder voor wat hem betreft.
Voilà ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen verduidelijken. Een foto zou makkelijk zijn
.
Ohja en het is een stenen aanbouw achter de garage, gelijk gebouwd, maar ze zijn verder niet met een doorgang met elkaar verbonden.