kan het gewoon niet de schouw zijn,wij hebben vroeger in ons huis zo probleem gekent in de kamer van de zoon,daar liep het water van de muur, na veel zoeken hebben we gevonden dat de buren centraal verwarming geplaats hadden in hun huis waar vroeger met gewoon kachel verwart was, met een buis in de schouw te plaatsen was het probleem opgelostGeachte,> Ik weet niet of ik hier aan het goede adres ben met mijn probleem maar ik> wil het toch proberen.> Wij kampen al sinds enige tijd met vochtproblemen in onze living.> Loskomend behang, muffe geur.> Wij weten niet goed tot wie wij ons mogen wenden voor deze kosten : onze> brandverzekering maar dit wordt alleen gedekt indien lek in buis of ??> Nu hebben wij altijd gedacht dat dit probleem voort kwam door de buurman.> Het is namelijk zo dat de vocht op onze muren in de living aanpalt met> zijn muur waar tot voor kort zijn douche stond.> Hij heeft die nu onlangs verplaatst op een andere plaats.> Nu is het ook de tweede keer op korte tijd dat wanneer hij in zijn woning> verft wij een sterke geurhinder ondervinden in onze living van zijn verf.> Dit is toch niet normaal ?> Wat kunnen wij weten en hoe kunnen wij achterhalen wat het probleem is.> Kan het zijn dat hij verf in afvoerbuis kiepert kan dat de verklaring zijn> dat wij dat dan ruiken in onze living ?> Dank bij voorbaat voor uw antwoord.> Met vriendelijke groeten,>> Permel Nadia