Wij (het juridisch forum team) doen het (on)mogelijke om alle berichten (zo snel mogelijk) te antwoorden,...de ene vraag is echter gemakkelijker te beantwoorden dan de andere...Is er dan echt niemand die hierop een antwoord weet ?
Ja, maar om concreet te zijn is wel degelijk de exacte tekst nodig van de aanstelling van de syndicus. Zowel de eerste maal (bij de oprichting van de mede-eigendom of verkiezing van andere syndicus), als bij de laatste herverkiezing.Is er dan echt niemand die hierop een antwoord weet ?
Ik ben ??n van de vele surfers hier, en ik vind dit geen leuke post. Dit is een gratis forum waar gratis vragen kunnen gesteld worden (die bijna altijd juridisch correct beantwoord worden). Als het echt zo dringend is, ga dan naar een advocaat (en neem 500 euro provisie mee).Is er dan echt niemand die hierop een antwoord weet ?
Waarom zou die man of vrouw 500 ? moeten meenemen ? Jij hebt zeker de waarheid in pacht, onnozelaar !Ik ben ??n van de vele surfers hier, en ik vind dit geen leuke post. Dit is een gratis forum waar gratis vragen kunnen gesteld worden (die bijna altijd juridisch correct beantwoord worden). Als het echt zo dringend is, ga dan naar een advocaat (en neem 500 euro provisie mee).Is er dan echt niemand die hierop een antwoord weet ?