In juni vorig jaar verhuurde ik mijn huis met een 9 jarig contract bestemd tot hoofdverblijfplaats van de huurder.
Ik liet het registreren.
Bij bijzondere voorwaarden staat dat de huurdster het huis zou laten bewonen door haar mama. Zij regelde alle zaken voor haar oude moeder, wat ik toen begrijpelijk vond.
Na enkele maanden begonnen de betalingsmoeilijkheden. Ondertussen staan er ook 3 firma's op het adres van dat huis, alhoewel in het huurcontract staat dat dit niet mag. Deze firma's zijn blijkbaar aan't failliet gaan want er komen voortdurend deurwaarders.
Ik wil het huurcontract laten ontbinden via het vredegerecht maar moet bij dit verzoek een getuigschrift van woonst van verwerende partij voegen.
Op het adres dat de huurster vermelde in het huurcontract is zij uitgeschreven sinds februari ,en de stad kan mij dus geen nieuw adres geven. Vandaag ging ik op het gemeentehuis hier vragen of zij mij konden helpen , maar ze is nog nergens terug ingeschreven . Haar mama die mijn huis bewoond wil en mag van haar dochter niet zeggen waar die verblijft.
Hoe pak ik deze situatie best aan ?