Hallo,
Dit is mijn situatie ik heb kandidaat huurders voor een woonst een moeder met drie kinderen en een vriendin. Ik vraag telkens naar de telefoon van huidige huurbaas en krijg die niet ze hebben hem nog niet verwittigd zeggen ze ik vraag naar uittreksels waaruit ik kan afleiden dat ze de huur correct betalen of een inkomstbewijs ik krijg deze ook niet echt enkel een uittreksel op naam van de mama en eenandere man met een goed saldo welliswaar maar niets van huur en samen met een andere man????? Ik vraag de gegevens van electriciteit en water zodat ik alles reeds kan klaarmaken om over te zetten ook dit is in naam van die andere man?????? ze zouden op de vlucht zijn geweest voor woeste ex ????? Het is echt een aangename dame maar toch als ik de feiten bekijk heb ik wel vragen ???? normaal tekenen we morgenvroeg een contract van negen jaar. WAt zou ik doen enig advies hoe zouden jullie dit aanpakken???? hoe kan ik de zwarte lijst voor huurders nakijken.
Zoaden ze van die doorwinterde huurders zijn waarvan de mensen je waarschuwen eens in de woonst en dan niets meer betalen????
Ze zeiden wel dat ze de waarborg morgen bij zullen hebben dus dat was geen probleem????
alvast bedankt