één week na plaatsbeschrijving bijkomende zaken toegeveogd?

DD007
Topic Starter

één week na plaatsbeschrijving bijkomende zaken toegeveogd?

#1 , 01 aug 2011 14:43

Precies één week na de plaatsbeschrijving door een erkend schatter wil de huisbaas nog dingen toevoegen?
Wij hebben onze sleutels één week geleden afgegeven aan de nieuwe huurders ( wij hebben wel huur betaald voor de gehele maand juli )
De nieuwe huurders zijn onmiddellijk gestart met schilderwerken etc... nu één week later krijg ik een mail van de schatter dat er nog dingen zullen worden toegevoegd? Kan dit zomaar? de plaatsbeschrijving heeft nochtans twee uur geduurd en de schatter heeft alles tot in de kleinste details onderzocht?
Moeten wij dit zomaar aanvaarden of kunnen we deze extra kosten weigeren?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 01 aug 2011 15:04

Heeft u bij de eerste PB getekend (en een kopie ontvangen)? Dan kan u gerust deze bijkomende zaken weigeren.

DD007
Topic Starter

#3 , 01 aug 2011 17:27

Wij inderdaad een blad getekend, ook de huisbaas heeft getekend voor akoord, ik kan dan dus gewoon hun mail beantwoorden met de mededeling dat ik de bijkomende zaken weiger?!

Reclame

Vandebos

#4 , 01 aug 2011 17:46

U heeft een kopie van dat blad?

DD007
Topic Starter

#5 , 02 aug 2011 10:39

Ja hoor wij hebben een copy van dat blad, gelezen en goedgekeurd door de huisbaas.

Vandebos

#6 , 02 aug 2011 11:25

Dan hoeft u deze aanpassingen niet te aanvaarden.

Terug naar “Huren”