Het zal altijd een oorlog zijn.Verhuurders die wanen dat ze God de Vader zijn,en huurders die denken dat ze voor iedere extra cent die ze aan het gehuurde goed schenken het terug kunnen eisen van de verhuurder.Lees nochtans maar eens rond op dit forum en ik zal maar niet de feiten weergeven.,de VERhuurders zullen wel weten wat ik bedoel.Wil hiermee niet zeggen dat huurders perfect zijn,ook daar zit er rotzooi tussen.
Persoonlijk vind ik dat enkel de Belastinginspectie en ikzelf recht hebben om te weten hoeveel ik verdien.Iemand anders niet.Het enige wat een mens moet weten in dat geval is of ik werk heb ja of nee.Dan nog,wie zegt dat ondanks ik 2000 euro zou verdienen per maand ik uw kot niet afbreek?Loonbriefje zal dat echt niet duidelijk maken.
In een andere thread vraagt Vandenbos me of ik gefrustreerd ben?Ja;en geef me eens ongelijk,heb 3x te maken gehad met een zeer onwelwillende verhuurder,en dan lees je hier op het forum dat er mensen zijn die net hetzelfde voorhebben,een mens zou van minder gefrustreerd lopen