Ik neem aan dat u bedoelt in het kader van de bewijsstukken voor de afrekening van kosten?
Vlaams Woninghuurdecreet:
Art. 36. Verrekening kosten en lasten
…
§ 2. Tenzij uitdrukkelijk overeengekomen is dat de kosten en lasten die aan de huurder worden opgelegd, in vaste bedragen worden bepaald, moeten ze met de werkelijke uitgaven overeenkomen.
De kosten en lasten moeten in een afzonderlijke rekening worden opgenomen.
De bewijsstukken van de kosten en lasten worden op zijn verzoek aan de huurder bezorgd.
Als een onroerend goed uit meerdere appartementen bestaat waarvan het beheer wordt waargenomen door éénzelfde persoon, wordt aan de verplichting voldaan zodra de verhuurder aan de huurder een opgave van de kosten en de lasten bezorgt en aan de huurder of aan zijn bijzondere gevolmachtigde de mogelijkheid heeft geboden de stukken in te zien ten huize van de natuurlijke persoon of op de zetel van de rechtspersoon die het beheer waarneemt.
In een andere context zie ik niet waarom u dit zou mogen.