sleutels

sweetheart
Topic Starter

sleutels

#1 , 06 apr 2006 17:43

in de week hebben wij onze sleutel afgebroken in het sleutelgat van de voordeur. wij hebben de slotenmaker laten komen en dit zelf betaald. we hebben drie sleutels gekregen dus ieder appartement heeft er ene gekregen. nu het probleem is dat het 1ste terug te huur staat. maar de persoon die er nu nog woont is nooit thuis en heeft geen nieuwe sleutel gegeven aan het immokantoor. nu doen die precies zo van tis u fout zie ma da ge da regelt. moet ik sleutels maken voor al de personen die hier wonen???? ik heb het immo verwittigd dat ze niet binnen kunnen ik denk dat ik al meer dan genoeg heb gedaan. die van hier boven wil verhuizen dan vind ik wel dat hij dat zelf mag regelen ieder verdiep heeft een sleutel gekregen dan vind ik wel dat ze da zelf kunnen laten bijmaken. kunnen zij mij verplichten om sleutels voor hen bij te maken terwijl de persoon die er woont ene heeft gekregen en het zelf ni wilt regelen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sperwer

#2 , 07 apr 2006 10:32

als er door jou schuld een ander slot op de voordeur zit, moet jij zorgen dat iedereen die een sleutel van het vorige slot had een nieuwe krijgt.
dit wil zeggen als er 10 mensen een sleutel hadden, jij moet zorgen dat die 10 mensen ??n krijgen van dat nieuwe slot.
de bewoner van boven heeft dus 100% gelijk. JIJ heb die schade toegebracht en dus is het normaal dat JIJ die betaald en niet de andere bewoners, als jou sleutel niet was afgebroken hadden zij hun oude sleutel kunnen blijven gebruiken.

potje breken, potje betalen. en een sleutel in het slot afbreken kan zeer duur uitkomen dus. wees blij dat het geen 100 appartementen zijn, anders kom je voor misschien voor 400 sleutels gaan zorgen.

sweetheart
Topic Starter

#3 , 08 apr 2006 21:19

euhm goed lezen ik heb dit betaald en ik doe daar niet moeilijk over iedereen heeft een sleutel gekregen maar het gaat erover dat ik niet meer sleutels moet bij maken voor jan en alleman DAt bedoel ik. ik weet ook wel als ik iet stuk maak dak het zelf moet betalen zo slim ben ik wel dat heb ik ook uitgelegd! maar het is al opgelost en ik moet dus niet voor jan en alleman een sleutel geven elk appartement heeft een sleutel gekregen. ik weet ook wel dat ieder een sleutel moet krijgen en dat is ook direct gebeurd. dit was niet echt een antwoord op mijn vraag en nog iet ik heb daar zelf niet voor gekozen dat die sleutel zou breken ik denk dat dit de normale gang van zaken is maar u doet precies of het expres is gedaan. maar goed het is opgelust.

Reclame

sweetheart
Topic Starter

#4 , 08 apr 2006 21:23

en het ging erover dat hij geen sleutel wilt bij maken voor het immokantoor wilt hij verhuize goed maar ik moet dat niet regelen hij moet maar zelf zien dat hij een sleutel bezorgd hij heeft de zijne gehad en ik heb dus gelijk gekregen :wink: ik heb meer dan genoeg gedaan het immo verwittigd terwijl dit niet mijn plicht is maja swat euhm tis opgelost ik ben dus niet verplicht om meer dan 1 sleutel per appartement te geven. ma ik schrijf mij hier uit want wou ni echt zo een antwoord ma wel wat professioneler

Terug naar “Huren”