Probleem met verhuurder die +1 maand huur vraagt

gvm

Re: Probleem met verhuurder die +1 maand huur vraagt

#46 , 25 jul 2011 21:19

En dan komen we weer met de zwarte lijst van huurders, waar onze vrienden van de privacycommissie zo tegen zijn.
degenen die 't hardst roepen hebben het meeste te verbergen.
voor niets of niemand een gram respect, venijnig brutaal en vuilgebekt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#47 , 25 jul 2011 21:20

En wie zegt dat dergelijke zwarte lijsten informeel niet op regionaal niveau bestaan? Ik ken er op zijn minst eentje in Twee steden in mijn regio die courant actueel wordt gehouden door vrijwilligers/eigenaars.

gvm

#48 , 25 jul 2011 21:24

'k denk dat ik mijn licht eens ga opsteken bij een paar Mensen Die Het Kunnen Weten, 'k heb er een paar toe te voegen aan een eventuele lijst. :lol:
voor niets of niemand een gram respect, venijnig brutaal en vuilgebekt.

Reclame

Dieselbiene

#49 , 27 jul 2011 15:21

Antwoord alhoewel dit off-topic is een zwarte lijst van verhuurders zou ook meer dan welkom zijn ,om de huisjesmelkers ,privacy schenders ,tirannen te kunnen uitsluiten.de meeste denken omdat zij eigenaar zijn zij ook eigenaars zijn van de mensen die hun huizen bewonen!In mijn geval ben ik altijd goed geweest voor mijn verhuurders ,krijg ik de woning vuil en smerig (er kan blijkbaar geen water en zeep vanaf )en de woning een elementaire poetsbeurt geven al evenmin voor dat de sleutel word overgedragen en geef ik alles netjes ,tip top gepoetst en waar nodig komt er nog een laagje verf over ,trouwens ik opteer altijd voor neutraal wit !Mijn man werkt momenteel voor een bedrijf waar wij goedkoop grijze kiezel kunnen kopen ,dus de oprit word ook nog eventjes verfrist wat denkt ge dat ik volgend jaar krijg als ik de woning verlaat !juist stank voor dank en ik ben dan nog een goede betaler!De meeste verhuurders maken van braaf mensen marginalen !vroeg of laat zegt ge ook foert !

tianneke

#50 , 27 jul 2011 15:40

Het werkt in beide richtingen, en zo krijgen goede huurders goede verhuurders! (wat een ideale wereld zou dat zijn, helaas niet mogelijk vrees ik)

Vandebos

#51 , 27 jul 2011 16:51

Ik blijf mijn cijfer van 1 op 7 hanteren; als je als verhuurder zorgt dat je zaken in orde zijn en je past een beetje objectieve screening toe op je kandidaat-huurders zal je met 1 op de zeven problemen hebben. Natuurlijk zal je noch hier, noch ergens anders verhalen lezen over die zes goede huurders... Maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn.

Ik kan Dieselbiene geen ongelijk geven maar de andere kant van de medaille bestaat even goed.

Terug naar “Huren”