ik heb nooit gezegd , ik ben de eigenaar en ga binnen als ik wil , ik heb steeds gezegd , ik vraag steeds toestemming maar ik heb recht op een sleutel en als zich een noodsituatie voordoet moet ik sowieso desnoods zonder toestemming binnenkunnen .
Dergelijke toegang valt eerder onder hulpverlening in nood dan onder eigenaarsrechten, zoals ook in vorige posts werd aangehaald.
Deze draad en uw vorige in beschouwing nemend komt u van een standpunt "ik ga binnen bij mijn huurder met of zonder diens toestemming met mijn sleutels wanneer ik wil!" tot heden "ik verleen hulp aan derden in een noodsituatie!"
Dit forum is er dus blijkbaar in geslaagd u het "licht" te laten zien?![]()
P.s.: uw posts en stijl doen me sterk denken iemand anders op dit forum van een klein half jaar geleden. Eens een naar kijken.
Of in andere , voorbeeld , ik bel een huurder , ik kom morgen binnen met die stielman , huurder zegt ok , huurder is niet thuis , ik ga binnen met de sleutel , huurder heeft immers toestemming gegeven .
En met wie je mij verwart is onduidelijk , enkele jaren geleden heb ik hier nog gepost onder de naam Kaffer , ik ben echter overgeschakeld van telenet naar skynet , kon mij niet meer inloggen , paswoord ? en nu zit ik hier onder The Syndrome .