durf ik ten stelligste betwisten. Het is niet aan de verhuurder om het eigendom te bezwaren met een verplicht aan te laten toestel die continu electriciteit verbruikt. Mocht dit in de huurovereenkomst duidelijk staan, zou ik je mss nog kunnen volgen, nu niet.Het is tof dat uw verhuurder zich wil bezig houden met kelderdichting, in principe moet hij niet, de constructie met de pomp was voldoende.
de rompslomp van een woning te hebben met wateroverlast (ongeacht wat je beweert, zo'n pomp is een lapmiddel, geen effectieve oplossing) vergeet je even?Op het forum wordt er altijd direct in overdrive gegaan. Ik denk dat veel leden op het forum nog nooit een woningcontrole meegemaakt hebben en ook niet beseffen wat voor administratieve rompslomp daarbij komt kijken.
Het is evenmin bevorderlijk als een woning niet de kwaliteit heeft die je van een woning kan verwachten.Het is uiteraard ook niet bevorderlijk voor de relatie tussen huurder en verhuurder, als één van de partijen, de bedoeling heeft om een straf op te leggen door middel van een overheidsinstantie in te schakelen.
Dit forum gaat trouwens niet over het hebben van een bevorderlijke relatie met jan en alleman, het gaat over het oplossen van de problemen die mensen hebben. Som moet je daarvoor de overheidsinstantie inschakelen als de verhuurder het contract en alles wat er bijhoort (de wetgeving) niet naleeft. Of heb je niet graag dat mensen het contract (en al wat erbij hoort) naleeft?