sociale woning

Xenophon
Juridisch actief: Ja

Re: sociale woning

#16 , 28 okt 2015 09:57

De weldoeners hebben toch verteld dat ze uw moeder kunnen verhuizen, daarom heb je dit topic geopend.
Het komt er op neer dat de huisvestingsmaatschappij gelijk heeft en dat je in de toekomst ook niet meer mag twijfelen over hun gelijk!
Da's toch wat kort door de bocht vind ik. Ik ben zelf ambtenaar maar indien ik kijk hoeveel fouten er gemaakt worden vind ik het onderzoeken van en in vraag stellen van een beslissing een gezonde reflex. De wet motivering bestuurshandelingen is er ook om net dat onderzoek in hoofde van de geadministreerde mogelijk te maken.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Winston
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
KJ86

#17 , 28 okt 2015 10:12

Die mensen liggen mij nog al nauw aan het hart!
Zelf werk ik niet voor een sociale huisvestingsmaatschappij maar heb ik wel al eens de kans gekregen om dagje te observeren.
Ik kan u vertellen als de huurders op de particuliere markt (daar ben ik heel bekend mee) zo zouden zijn, niemand nog durft te verhuren. Constant discussiëren, ganse families die u verbaal aanvallen. gewoonweg onmenselijke werkomstandigheden. Die sociaal werkers zijn constant bezig met de gemoederen te bedaren en brieven te schrijven over de meest onnozele zaken!

sloeberken

#18 , 28 okt 2015 10:27

De weldoeners hebben toch verteld dat ze uw moeder kunnen verhuizen, daarom heb je dit topic geopend.
Het komt er op neer dat de huisvestingsmaatschappij gelijk heeft en dat je in de toekomst ook niet meer mag twijfelen over hun gelijk!
Dat is nu eenmaal de rede waarom de mensen hier een vraag stellen, in een dictatuur kan je dit niet.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Xenophon

#19 , 28 okt 2015 10:46

Die mensen liggen mij nog al nauw aan het hart!
Zelf werk ik niet voor een sociale huisvestingsmaatschappij maar heb ik wel al eens de kans gekregen om dagje te observeren.
Ik kan u vertellen als de huurders op de particuliere markt (daar ben ik heel bekend mee) zo zouden zijn, niemand nog durft te verhuren. Constant discussiëren, ganse families die u verbaal aanvallen. gewoonweg onmenselijke werkomstandigheden. Die sociaal werkers zijn constant bezig met de gemoederen te bedaren en brieven te schrijven over de meest onnozele zaken!
Mja, ik begrijp gevoelsmatig uw reactie wel ergens want -hoewel ik zelf meen een redelijk en hulpvaardig persoon te zijn- is het inderdaad zo dat er zéér veel mensen rondlopen die enkel het rechtenaspect van 'rechten en plichten' kennen en weliswaar vocaal zijn maar niet beleefd laat staan (juridisch) correct. Dat gaat na verloop van tijd inderdaad op de zenuwen werken, ben al tevreden dat ik er gelukkig zelden mee in aanraking kom in mijn functie.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Terug naar “Huren”