De sleutels:
Ik heb haar een bericht gestuurd (sms) op woensdag 15.02.2012 om te vragen wat ik moest doen met de sleutels?
Zij heeft mij daarop geantwoord de dag later (denk ik) : Sleutels met aangetekend zending opsturen. (ik heb de berichtjes niet meer
)
Wat ik gedaan heb op maandag 20.02.2012 omdat het week-end tussen zat!
Ik heb haar al de sleutels opgestuurd die ik zelf gekregen heb! Maar ik heb daar natuurlijk geen bewijs van!
Commun (vertaling: gemeenschappelijke kosten voor de gang enz.) staat niet in het contract
Ruiten: ik heb alles netjes achtergelaten, maar inderdaad ik heb de ruiten niet gekuist! Wat dit nu echt nodig ?
Ik heb daar 7 jaar gewoond inderdaad is er vertoning van slijt.
wc bril kapot. 25,00€ (ik geef toe dat de wc bril stuk was, maar ikzelf heb de wc bril moeten veranderen toen ik daar ging wonen, wat normaal is denk ik)
- deur van douche schade. 22,00€ (die douche is +/-20 jaar oud, ik had dit gemeld aan de huisbaas en die had bij Facq gekeken voor stukken maar die waren niet meer verkrijgbaar dus heeft hij dat zo gelaten!)
- vinyl gescheurd. (ja, maar vinyl is losgekomen omdat het niet goed geplaats is geweest en natuurlijk met erover te lopen is het erger geworden)
Is toch wel veel geld hoor, in dezer tijden, ik kan het geld goed gebruiken, voor mijn verhuis heb ik veel kosten gehad ik had nu gehoopt op mijn waarborg! En nu dit!