Is ie goedgekeurd?

Nu zou ik de eerste en tweede paragraaf veranderen naar:Geachte meester X,
Gisteren ontving ik van u een schrijven over zogezegd niet betaalde rekeningen aan Energiel...., met een factuur van €359,84. Deze brief werd gestuurd naar de <adres> op mijn naam (X) met als dossiernummer X.
Er werd ook gesproken over gestuurde aanmaningen. Graag had ik hierbij toch enkele opmerkingen gemaakt en vragen gesteld.
1) Sinds december 2010 woon ik (reeds weggelaten) niet meer in deze woning. Mijn gegevens werden dienovereenkomstig bij het rijksregister (ipv de kruispuntbank) aangepast. Tot april 2011 stond de energielevering nog op mijn naam en heb ik alle rekeningen steeds stipt betaald. Meer nog: Deze werden via domicliëring van mijn rekening gehaald. Vanaf mei 2011 is de energielevering op dit adres overgenomen door mevrouw X, huurder van de woning van december 2010 tot 21 augustus 2011. Energl... heeft na deze overname de domiciliëring zelf stopgezet. Het lijkt mij sterk dat ze dit zouden doen indien er achterstallige betalingen waren.
2) In zelfde telefonisch contact bevestigde Energiel... mij evenzeer dat ik geen openstaande schuld had bij hen. Ik vraag mij dus ten zeerste af waar uw rekening vandaan komt.
3) Ten slotte: Aanmaningen heb ik nooit ontvangen. Ik woonde namelijk niet meer op dit adres. Indien er aanmaningen verstuurd geweest zijn, zijn deze nooit tot bij mij geraakt. Anders had ik uiteraard al veel vroeger contact opgenomen met de energieleverancier om dit misverstand uit de weg te ruimen.
Graag had ik van u dus een duidelijke beschrijving van de verplichting die de schuld heeft doen ontstaan en een duidelijke beschrijving en verantwoording van de bedragen die van mij geëist worden, met inbegrip van de geëiste schadevergoedingen en nalatigheidsinteresten, ontvangen. Zijnde de originele facturen of op zijn minst de data en bedragen van de zogezegd achterstallige betalingen, zodat ik bewijs van betaling kan leveren.
Inmiddels verblijf ik,
Met beste groeten,
X