Ik zie dat jullie ondertussen kennis gemaakt hebben met mijn vriendin

. We hebben nogal een vreemde manier van "poging tot verzoening" meegemaakt. Van een verzoening was er totaal geen sprake en met het feit dat er geen plaatsbeschrijf werd gemaakt bij aanvang van het huurcontract al zeker niet. Neen, een foto van de advocaat van een vlek in de oven was voldoende om de vrederechter te laten verklaren dat we het huis verwaarloosd achterlieten. Neen, we zijn teleurgesteld in de manier waarop we behandeld zijn door de vrederechter en haar "sjoesjoe", zoals ze hem vriendelijk tussendoor noemde. Jullie kunnen je v eoorstellen wat het gevoel is als twee mensen op die manier met elkaar praten. Alles leek reeds "bedisd", geen enkel argument van ons werd weerhouden. Integendeel, de advocaat eiste nog 1800 € extra. Ik die dacht dat een verzoening een moment tussen twee mensen was om tot een overeenkomst te komen. Mijn vriendin zei natuurlijk dat ze niet akkoord was met de extra 1800 euro en hierop werd zij licht gedwongen om de documenten van Korfina te ondertekenen en de 1800 € volledig naar de huisbaas te laten gaan. Poging tot verzoening, my ass. Ons geloof in een vrederechter en het gerecht is nu volledig weg. Hier mag een slotje op