Iemand anders. Daar zit het hem juist.En aan wie betaalt u dan huishuur?
Iemand anders. Daar zit het hem juist.En aan wie betaalt u dan huishuur?
Het Comité P heeft nu een kopie van zijn brieven. De agenten kunnen niet ontkennen dat ze hier geweest zijn en dat ze hem hebben gesproken aan de telefoon, of er nu PV is opgesteld of niet. Hij had niet het recht om het slot te beschadigen, dus zal het Comité P vragen dat er PV wordt opgesteld. Daarna zal de 'huisbaas' ondervraagd worden door de politie van zijn gemeente. Dan blijft dus de vraag wat hij zal antwoorden als ze vragen waarom hij dat gedaan heeft. Als hij geen goede uitleg heeft, gaan ze ervan uitgaan dat hij ik-weet-niet-wat van plan was en heeft hij een groot probleem.Ik heb de indruk dat uw vraag volledig opgebouwd is op vermoedens. U beschikt alleszins over geen enkel bewijs om een geldige klacht in te dienen. (getuigen? proces-verbaal?)
Ik heb klacht ingediend bij het parket.PS hoe is het afgelopen met de moeilijke 'huisbaas'?
En je bent zeker dat die persoon de echte eigenaar van het pand is? Je hebt ook een geregistreerd huurcontract met die persoon?Ja, ik betaal elke maand huur op een ander rekeningnummer van iemand anders met een ander adres.
Bedrijf? Hoe kan een "bedrijf" een slot openbreken? Een bedrijf doet dit ook niet zomaar, maar in opdracht van iemand. Zou je niet eindelijk vertellen hoe de vork echt aan de steel zit, want je maakt het enkel verwarrender en verwarrender voor de mensen hier. Als je echt hulp wil, zal je toch het héle verhaal moeten vertellen, hoor.Als ik hem had binnengelaten dan was het een home jacking geworden.
Dat zullen ze bij het parket ook wel zo begrepen hebben.
Ik heb hem geen moment gezien als huisbaas.
Ze hebben hem bij het parket geen moment gezien als huisbaas.
Het eerste dat ze doen (en wat ik ook gedaan heb) is dat bedrijf opzoeken in de balanscentrale en dan komt er uit dat hij nooit een euro huurgeld heeft gekregen, dus is hij geen huisbaas.