Ik vind het nogal een appelen met peren vergelijking eerlijk gezegd, gezien wij elkaar soms voor weken niet zien, zeker de laatste weken niet.Tuurlijk ken ik koppels die elk hun eigen ruimte hebben. Mijn grootouders hadden elk hun slaapkamer. Bompa nog een prutsattelier, bomma een naai/breiruimte.
Ik woon letterlijk op mezelf boven, zeker sinds april is alles gescheiden, aangezien ik niet meer gebruik maak van de oven of wasmachine. Ik betaal huur voor de de ruimtes en we zijn in april overeengekomen dat alles gescheiden zou zijn, en dat we elkaar enkel als vrienden/buren zouden bezoeken. Mocht uw oma zo’n verstandhouding hebben met haar eigen man, dan lijkt me dat niet een echt goed huwelijk.
En daarom dat ik zoveel mogelijk stappen heb genomen om zo onafhankelijk mogelijk te zijn, om te vermijden dat ik hem op één of andere manier voor de voeten zou lopen. Paradoxaal gezien heeft dit geleid tot een ergere verstandhouding, hoewel ik het letterlijk deed om hem nogmaals te pleasen.Samenwonen of koppel zijn, betekend niet dat je elkaar moet bezitten.