dading gecombineerd met maand teveel huur betaald

uip
Topic Starter

dading gecombineerd met maand teveel huur betaald

#1 , 30 sep 2009 23:45

kort samengevat:

er was wat ruzie bij het beëindigen van de huurovereenkomst (oa. hoe alles achtergelaten moest worden).

Resultaat: een dading:

"rekening houdend met de betaalde huurgelden en provisies voor gas en water en na bezichting van het pand met het oog op de plaatsbeschrijving en uittrede van de huurder, komen partijen overeen om ale schadeposten en de afrekening van water en gas als volgt te regelen", ...

"de betaling van bovenvermeld bedrag aan de verhuurd geldt als slot van alle rekeningen, alles inbegrepen en nits voorbehouden. Door deze verdeling van de huurwaarborg verklaren beide partijen elkaar niets meer verschuldigd te zijn"

Probleem: na tekenen van de dading merk ik op dat ik één maand teveel huur betaald heb, nota bene op vraag van de verhuurder (1 maand voor het beëindigen van het contract).

Wat kan ik nu doen? Laat de dading ruimte om die maand huur (opgemerkt ná tekenen ervan) nog terug te krijgn???

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”