VAATWAS STUK

TAMBO
Topic Starter

VAATWAS STUK

#1 , 28 sep 2009 12:01

hallo

We hebben enkele geschillen met de verhuurder, zie ook mijn vorig bericht waardoor we een dossier hebben ingediend bij de advocaat. Tot op heden beschikken wij nog steeds niet over verwarming in onze woning.

Nu blijkt dat de pomp van onze vaatwas stuk is, min 300€ kosten.

Aangezien onze huisbaas alles in onze schoenen schuift vraag ik mij af hoe we dit hem best zouden laten weten. Of zijn deze kosten niet ten laste van de verhuurder?

Ondertussen is het ons wel duidelijk wat de huisbaas zijn streefdoel is: op 3 jaar tijd een huis terugkrijgen waar alle apparatuur in vervangen is.

Alvast bedankt voor het antwoord

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 28 sep 2009 14:10

De 'verhuurder' moet ervoor zorgen dat u de woning en alle aanwezige toestellen kan gebruiken waarvoor ze moeetn dienen...U daarentegen moet 'zorg' dragen voor de woning en de toestellen...ga dus na of de kapote waterpomp er gekomen is door een gebrek aan 'onderhoud'(dan zijn de kosten voor U) of door ouderdom/slijtage(dan zijn de kosten voor de VERhuurder).

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 sep 2009 19:21

Vaatwasser? is dat gemeubeld gehuurd??

Reclame

Drone

#4 , 28 sep 2009 23:41

kan ingebouwd zijn, zoals mijn koelkast :)

TAMBO
Topic Starter

#5 , 29 sep 2009 09:42

Is inderdaad een ingebouwd toestel

Terug naar “Huren”