Vragen omtrent verhuizen, verhuren, plaatsbeschrijvingen, plaatsbezoeken, herstellingen.............. worden grotendeels opgelost in volgende link. Hoop ik althans
https://www.matthiasdiependaele.be/site ... nderen.pdf
Nee, ik heb het over België. (Wel grappig dat mijn taal blijkbaar doet denken dat ik Nederlands ben?)
Jullie moeten dus ergens een overeenkomst maken met diegene die in jullie nieuwe woonst wonen, en waarschijnlijk moeten jullie dat dan ook doen met de nieuwe eigenaars van het huis waar u nu nog woont.Kan de verhuurder huurders tijdens de beperkende maatregelen gedwongen uit huis zetten? Een gedwongen uithuiszetting kan enkel worden uitgevoerd door een gerechtsdeurwaarder en op basis van een vonnis van de vrederechter. De Vlaamse Regering heeft beslist om uithuiszettingen tijdens de gelding van de beperkende maatregelen van de Nationale Veiligheidsraad genomen vanaf 12 maart 2020 tijdelijk niet toe te laten. Tijdens de beperkende maatregelen kunnen er dus geen uithuiszettingen worden uitgevoerd. Deze maatregel duurt tot en met 17 juli 2020.