Balkon Palen Scheuren Huurwoning

SabinneSteckmachine
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Balkon Palen Scheuren Huurwoning

#1 , 22 apr 2019 19:09

:( Ik heb verleden jaar de verhuurder per mail laten weten dat er pleister van de pilaren waar de balkons op rusten loskomt.

Hij kwam ter plaatse en vond het niet zo erg.

Maar nu ontstaan er barstjes in het plafond van het balkon aan de aanhechting van die palen en in de aanpalende slaapkamer een haarfijn barst.

Ik heb veel problemen gehad met een afbraak van een aanpalende woning, hij wou mij laten opdraaien voor de opkuis van mijn tuin, 10 zakken zijn er uitgehaald ... via mijn familiale verzekering.

Nu met deze barstjes in het terras en de palen heb ik onmiddellijk aangifte gedaan bij mijn familiale, mijn vader zegt nu dat ik achterlijk ben en dat ik mij teveel moei en zaken doe die ik niet moet doen... Ze gaan je buitenzetten omdat je zo ambetant doet. En laat de boel instorten jij moet je daar niets van aantrekken, ...

Ik was er efkes ni goe van.

Heb ik er goed aangedaan dit aan de familiale te melden ? Nu heb ik toch bewijs van meldingsplicht ?

Mijn eigenaar is geweldig laks, wij hebben al meerdere schadegevallen... die voor hem zijn maar hij beweegt pas als je er tegen schopt...

Heb ik goed gedaan ???

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur

#2 , 22 apr 2019 19:44

Uw aangifteplicht geldt eigenlijk naar de eigenaar toe, en indien nodig in tweede instantie naar uw familiale verzekering (die dekt UW aansprakelijkheid, ).

SabinneSteckmachine
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 apr 2019 20:04

:D Bedankt voor je snelle reactie, ik voel me al een pak beter nu.

Met vorige zaken had ik feitelijk iedere keer naar de rechtbank moeten stappen, maar je kan zo bezig blijven vandaar via mijn familiale, heb nog een dossier bij een ombudsman omdat ik teveel huurlasten moet betalen, en een vorig dossier ( kapotte watermeters door straatwerken ) is afgehandeld door mijn verzekering, daarna volgde de schade van een afbraak : hij beweerde dat hij geen schade had gezien... ook weer via de verzekering geregeld en nu dus dit, ...

Het is iemand die op niets reageert ook niet op verzekeringen, aanvankelijk toch niet want de vorige keer werkte hij plots wel mee, nu ik heb gedaan wat ik moest doen dan maar zeker ! :mrgreen:

Jammer dat ik geen kapitaal heb om mijn eigen plekje te kopen...

Reclame

Terug naar “Huren”