Hallo,voorop zeg gegeven en3 maand later nu samen gekomen met immo eigenares en haar dochter . Nu alles was perfect gekuisd Nu vraagt ze een nieuwe kraan in de badkamer die zijn wel 30 jaar oud en ik vind die wel op de kringloop , want ze gaat een nieuwe badkamer instaleren ; kon ze dan niet zeggen laat maar zitten nee?
Dan keuken onmiddelijk rukt ze aan de kast van de dampkap en die komt los (de zogezegde veiligheids klepjes zijn weg ( nooit gezien ) ik moet dit vermaken hij is ook meer of 15 j oud waar vind je wisselstukken (het was of ze dat wist ) nu 2 spotjes werkten nooit in de keuken zij zei van wel ik zal iemand doen kijken maar als de trans formater op het plafond zitten zal ik eraf blijven dat zei ik haar , De plaatsbeschrijving zijn ze kwijt de mijn ook, ik heb nu 2 weken en dan tekend hij mijn waarborg af , ben al blij dat het maar dat is dat ze vond , maar toch iedereen zegt je hebt je weer laten doen ...? want dit zijn geen gewone eigenaars had er al veel problemen mee ( alegemene kosten)
grt zeeegel