Wanneer moet je eigenlijk terug voorkomen?
In het vonnis staat geen datum voor een nieuwe zitting, enkle de datum van 4 augustus, op welke de expert zijn verslag moet neerleggen.
Wanneer moet je eigenlijk terug voorkomen?
Is er er trouwens al een expertise geweest ??? voor die 1000 euro ...
Want het zijn natuurlijk niet allemaal kiekens op deze wereld ... deze expert zal zijn taak aanvatten nadat hij van beide partijen telkens 500 euro heeft gekregen ... Als uwen huurder zijn 500 euro niet betaald heeft zal hij dus niet beginnen ...
Verder begrijp ik een rechter wel dat hij een expert aanstelt als er discussie is over de omvang van bvb een schade ... beide partijen hebben immers hun eigen "rekeningetje" gemaakt ... veelal liggen die ver uit elkaar ...
Maar als er over die 190 euro geen discussie was ... moet men er ook geen gaan creëren...
RESPECT is hier een woord dat men al eens meer moet toepassen en niet enkel gebruiken om lege bladen te vullen ... voor zijn client , voor de geldbeugel van zijn client , ja zelfs voor zijn confrator ...
Maar ja ... diegenen die na een "babbel" met hun client zeggen dat hij beter zijn strijdbijl nog even wegbergt omdat men in de huidige situatie alleen maar met de bijl kan staan zwaaien zonder iets te raken ... neen ... veel te veel wekt men de indruk "een scherpschutter" te zijn terwijl men gewoon met het grote vertoon alle wild op de vlucht jaagt ...
Hier ook ... de huurder is dus weg ...
Laten we TS dan even aanraden te bekijken of er niemand meer gedomicilieerd is in zijn pand ...
Laten we TS dan even vragen de totale werkelijke schade te bepalen en er hem alvast op te wijzen dat hij vermoedelijk nog geluk heeft gehad dat hij niet moet investeren in een gedwongen uitdrijving ....
Laten we heel voorzichtig zijn om TS te adviseren zijn schade te gaan vorderen ... want bij zijn tegenpartij valt weinig te zoeken ... Is er bvb zicht op belangrijke nalatenschappen die deze tegenpartij zou bekomen in de toekomst dan kan het eventueel wel zin hebben om voor een vonnis te gaan ... doch wie gaat het openvallen van deze nalatenschap opvolgen ?
k.b.
Volgens mij zit je zo vast als iets ....
De tegenpartij zal zeker en vast beweren dat jullie eis sterk overdreven is ... en het uitblijven van jullie storting aan de expert verklaren als een bevestiging hiervan ...
Ja wat wil je ... als beide partijen staan te zwaaien met rekenbladen waartussen een verschil is ... dan geeft de rechter deze hete aardappel door ...
De conversatie tussen de raadslieden is strikt vertrouwelijk ... u zou deze vertoning die zich achter de schermen afspeelt kunnen doorbreken door een brief te richten aan uw ex huurder ... u bezorgt uw advo en ook zijn advo hier een copij van ... en mogelijks is uw raadsman helemaal niet opgezet met dit initiatief en wil hij de zaak niet verder behartigen ...
Een groot verlies ...
U zou ook aan uw raadsman en deze van de tegenpartij kunnen melden dat u voortaan zelf zal instaan voor de behartiging van uw belangen ...
k.b.
Dat moet u advocaat melden.Ik ben in tussentijd niet meer ingeschreven in Belgie, dus brieven verstuurd naar het adres dat op originele dagvaarding stond komen niet meer terecht.
Mijn advocaat is hiervan op de hoogte, doch ik zal hem morgen een uitgebreide email sturen met vraag om uitleg over de kwestie, en hem mijn adres wijziging nogmaals schriftelijk melden.Dat moet u advocaat melden.Ik ben in tussentijd niet meer ingeschreven in Belgie, dus brieven verstuurd naar het adres dat op originele dagvaarding stond komen niet meer terecht.