Verhuurder wil verbouwingen doen

Kilroy

Re: Verhuurder wil verbouwingen doen

#16 , 10 dec 2014 10:48

Beste,
Het lijkt de logica zelve maar zorg dat de verhuurder ,na de werken, de maandelijkse huur niet kan opslagen;onder het mom van "verbeteringen".
Kilroy
Kilroy was here!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lauwied
Topic Starter

#17 , 10 dec 2014 13:26

Alvast bedankt voor de info!
Het is me ook allemaal duidelijk geworden waarom Mevrouw plots die verbouwingen wil laten uitvoeren. Wanneer ze haar facturen nog voor eind maart indient, heeft ze nog recht op de volledige renovatiepremie.

Ik ga zaterdag eens langs bij het immokantoor want met Mevrouw valt niet te praten.

Turaki

#18 , 10 dec 2014 14:03

U moet ook niet praten met mevrouw, u verandert gewoon de sloten en laat haar noch een aannemer binnen.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#19 , 10 dec 2014 14:23

En u stelt in een AS (aangetekend schrijven en een gewone brief) haar in kennis dat u ongestoord genot wil hebben van het appartement.

Hoe met mevrouw valt niette praten ... effectief niet - weigert elk contact- of wil niet luisteren.
Wie heeft contract getekend?
Wat is de opdracht van Immo in dit verhaal?

lauwied
Topic Starter

#20 , 10 dec 2014 15:10

Ze wil gewoon niet luisteren. 's Morgens moet ik me maar met een emmer wassen en als ik me wil douchen moet ik maar naar mijn ouders gaan. Enkel die renovatiepremie kan haar iets schelen volgens mij.

De woning wordt verhuurd door het immokantoor.

Franciscus

#21 , 10 dec 2014 16:42

Moet u steeds contact nemen met immo ( als beheerder)à voor alles of met haar?

lauwied
Topic Starter

#22 , 10 dec 2014 16:50

Als er iets is met de woning moet ik het melden aan het immokantoor. Immokantoor is hier tussenpersoon.

Franciscus

#23 , 10 dec 2014 17:51

Maar zij heeft contract getekend.
Staat in uw contract dat immo haar beheerder is?

Terug naar “Huren”