#41 , 23 mei 2013 10:08
Ik heb IDENTIEK hetzelfde voor!!! Het is net of ik lees mijn eigen verhaal!!!! Vocht en schimmels en zij beweerd door neit verwarmen en niet verluchten. Wat ik wel degelijk doe uiteraard. Vrederechter met expert al 2x komen kijken (kassa kassa) en vrederechter heeft een uitspraak gedaan die niet mocht/kon en dus nu naar hof van beroep getrokken waar ik maandag de uitspraak van zal krijgen.
Als huurder sta je NERGENS. Ze zeggen wel dat je beschermd bent maar niets is minder waar!!!!Als huurder trek je ALTIJD aan het kortste eind! Zelfs als je in je gelijk gesteld bent (wat ik al ben bij de eerste plaatsopname maar nog steeds mijn geld niet terug gezien heb!!!) krijg je ongelijk. Want...als je niet tevreden bent of als je problemen hebt met dit of dat ja,dan moet je maar verhuizen. IEDEREEN zegt dit,tot rechters toe!!! Zij kunnen in riante villa's wonen ja,ik als all.st.mama van 2 kan neit zomaar na bijna 10 jaar ergens te wonen mijn boeltje pakken en ergens anders een leven opbouwen!!! Ik huur voor 511/mnd,volgens verhuurster leef ik boven mijn stand!!!Verklaar die uitspraak maar eens. als ik nu zou moeten huren wat ik nu huur ben ik MINSTENS 700 a 800 euro kwijt/mnd hier in de regio. Ja,ik hoor het al...verander van regio...allemaal gemakkelijk gezegd natuurlijk. Niemand begrijpt waarom ik mij zo druk maak in heel het verhaal. Awel...omdat ik de leugens beu ben en dat leugenaars altijd overal mee weg komen! Dat ben ik ko*sbeu!
Dus als iemand mij tips kan geven om er toch te blijven wonen en zo niet waar ik goedkoop kan huren en hoe ik mijn waarborg terug krijg (want dat gaat de volgende rechtzaak zijn hé,ik weet dat nu al.). Geen plaatsbeschrijf,maar zij vind altijd wel iets om geld achter te houden (weet ik van vorige huurster en vorige bewoonster van de blok)
[Namen verwijderd overeenkomstig regels forum:Vandebos]