Misschien eens wat zaken samenzetten
Betreft blijkbaar twee panden
Nr 9 en nr 8 ..... u woont in nr 8 en deze levert dus stroom voor de gebruiker pand 8 maar blijkbaar ook voor ergens anders.... en dus idd grote kans dat er nog verbruik zit voor bv de stal.
Lijkt het zo dat er ergens een kabel is bijgestoken of 'achter' de zekeringenkast een kabel loopt?
de stal behoord tot elk nr?
Is dat een plaats die onder uw huurcontract valt?
Kan de verhuurder niet die leidingen die nu van hem op nr 8 liggen op nr 9 nemen?
Klopt het gaat op twee verschillende panden plus een stal van me verhuurder.
Ik had een sterk vermoeden dat me verhuurder deze avond weg zou gaan naar een boeren verzameling. Ik had iemand alvast geregeld mocht me verhuurder weg gaan. Het was een gepensioneerde elektromonteur en een bekende van ons. Toen ik zag dat me verhuurder weg ging heb ik meteen van de situatie gebruikt gemaakt ik heb meteen me bekende gebeld en hij kwam meteen.
We hebben samen een een blik geworpen op onze stoppen kast niet uit elkaar gehaald maar een algemene blik. Me bekende wat ik eerder niet zag. Er loopt een dikke stroom kabel van mijn stoppen kast richting de stal van me verhuurder. Maar de bekende kon niet zeggen of er stroom op stond. Ik heb er foto,s van gemaakt in iedere geval. Maar ik weet niet of dat rechterlijk gezien mag.
Maar volgens mijn bekende maakt het niet uit of er stroom op staat of niet er klopt iets niet zeker als er voor 8 jaar uit elkaar is gehaald. Me bekende gaat uit van een schakeling tussen zijn stoppen kast en die van mij.
Maar me verhuurder heeft dus zoals gezegd een boeren bedrijf en dat staat geregistreerd op nr 8 dus mijn adres. Via google kwam ik daar zeker ook achter overal gebruikt men mijn huis nr 8 voor zijn boeren bedrijf.
Deze situatie gaat een andere kant op dan een kapotte nacht meter.