In onze gehuurde woning hangt steeds een geur van de rioolbuizen.
Wij hebben onmiddelijk na onze intrek de huisbaas gevraagd hoe dit komt en hoe dit verholpen kan worden.
Bij zijn bezoek aan de woning zegt hij steeds dat hij niets ruikt en dan ook niets kan doen.
De geur is zo straf dat wij onze woning in de lockers van ons werk ruiken. Ik heb dit probleem gemeld aan het huurbureau en het is opgenomen in onze plaatsbeschrijving.
Kan ik iets ondernemen of moet ik er mij bij neerleggen dat ik eerst zo veel kosten heb gedaan voor het schilderen en volledig verfraaien van de woning en dat de huisbaas over de geurhinder heeft gezwegen tegen ons. Wij weten ook inmiddels al dat de vorige huurders ook voor dit probleem gaan verhuizen zijn. Alle info omtrent dit probleem zou welkom zijn.Het is het strafste dat de neus van de eigenaar steeds niets ruikt om op die manier weg te komen. Ik heb al eens een firma willen inhuren om dit geurprobleem op te komen sporen maar de prijsofferte lag mij wel wat aan de hoge kant en dan ben je nog niet zeker wat voor een oplossing er uit de bus zal vallen.
Groetjes Eddy