#63 , 04 nov 2010 19:52
Is door deurwaarder betekend en aan huurders afgegeven op 6 en 7 oktober, kosten 289 €.
Achtergebeleven echtgenote kreeg tot 10 november tijd om te verhuizen, daarna uitdrijving.
Verleden zondag 31 oktober kwam ze de sleutels afgeven, met de woorden ik geef het op !!!!!!?
Uiteraard direct gaan kijken naar appartement en was toch netjes achtergelaten, uitgezonderd de garage, rommel op aanhangwagen geladen en alles leeg. Kleine herstellingen, zoals licht in dampkap, deurklink afgebroken, W.C.bril los, keukengootsteen verstopt, al bij al viel het goed mee, behalve de tuin,een wildernis, maar dit keer doe ik er niks aan. Affiche opgehangen, een 10-tal telefoons om te bezichtigen reeds gehad, mijn moto : geen Vlaams, geen appartement. De vorige kandidaat had reeds iets anders sinds 1 maand, 3 maanden wachten was te lang.
Vandaag terug verhuurd, hopelijk goede huurders. Tja, dat dacht ik vorige keer ook tot de problemen met zijn vrouw begonnen, was ik de dupe. Heb ook onmiddelijk de wijkagent, voor schrapping, en deurwaarder verwittigd, deze laatste ging eerst proberen loonbeslag te leggen, gaat vlugger, 2 à 3 weken, dan inboedel in beslag nemen, voor zover dat tegenwoordig nog iets waard is.
Blij toe dat ze zo vlotjes vertrokken is zonder al te veel schade. Nu nog hopen dat ik mijn achterstallige huur van 3 maanden en wederverhuringsvergoeding + RPV-onkosten vergoed krijg.